GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİMLER

PAZARLAMADA YENİ NESİL YAKLAŞIMLAR: NÖRO PAZARLAMA
ANKARA
02 Mart 2017

Saat: 09:30 – 17:00

Eğitimin Amacı

Günümüzde pazarlamanın kuralları değişmiştir. Yeni nesil pazarlama stratejilerini oluştururken tüketiciyi tanımanın ve anlamanın önemi daha da artmıştır. İşte tam bu noktada insan beyninin nasıl çalıştığını ve kararlarımızı nasıl aldığımızı inceleyen nöro bilimsel araştırmalar ve Nöro bilimsel araştırma tekniklerinin pazarlama alanında kullanılması,güncel pazarlama stratejilerinin geliştirilmesinde yeni bir  çığır açmıştır.Hızla değişen ve gelişen teknolojik iletişim araçları sayesinden Maslow’un ihtiyaçlar hiyerarşisinde bile değişimler olmaktadır.Tüketicilerin kendilerinin bile farkında olmadığı duygu ve düşüncelerini anlamak, bu doğrultuda güncel tüketici davranışlarına uygun pazarlama & satış stratejilerini oluşturmak çok büyük önem kazanmıştır. Nöro pazarlama eğitimlerinin amacı, pazarlama stratejilerinin en etkin şekilde oluşturulması için, tüketicilerin satın alma kararını nasıl verdiklerini ve hangi aşamalardan geçtiklerini örneklerle katılımcılara aktarılmasıdır.  

Eğitimin İçeriği 

•Nasıl karar veriyoruz? Rasyonel mi? Duygusal mı?
•Dünyayı nasıl algılıyoruz?
•İnsan beyninin özellikleri
•İnsanın karar alma mekanizması nasıl çalışır?
•Duygu ve motivasyonun karar alma mekanizmasındaki yeri
•Örnek 1:  Karar verme sürecinde pozitif sözcüklerin yeri
•Pazar araştırmaları neden doğru sonuç vermiyor?
•Örnek 2: Fokus grup araştırmaları
•Nöro pazarlamada kullanılan teknikler
•Nöro pazarlama ile tüketicilerin duyularına nasıl hitap ederiz?
•Koku alma duyusuna nasıl hitap ederiz?
•İşitme duyusuna nasıl hitap ederiz?
•Görme duyusuna nasıl hitap ederiz?
•Tat alma duyusuna nasıl hitap ederiz?
•Ayna nöronlar, nöro pazarlamada nasıl kullanılıyor?
•Örnek 3: Reklamlarda ayna nöron uygulamaları
•Metafor yöntemi nedir?
•Metafor yöntemi nöro pazarlamada nasıl kullanılır?
•“Decoy Marketing” nedir?
•Nöro pazarlamada “Decoy Marketing” nasıl uygulanır?
•Nöro pazarlamada fiyatlama stratejileri
•Tüketiciler için para ödemek işin neden en zor kısımdır?

 

Eğitmen: Dr. Neşe Saruhan

Neşe Saruhan Boğaziçi Üniversitesi psikoloji bölümünden mezun oldu. Koç Üniversitesi MBA programını tamamladıktan sonra 1997 yılında Alcatel Kablo A.Ş. ‘de Pazarlama Bölümünde çalışmaya başladı.2001 yılında iş yaşamına ara vererek e-ticaret üzerine yenilikleri araştırmak ve çalışmalar yapmak için Loyola Üniversitesi’nde e-ticaret üzerine diploma programını tamamladı. Türkiye’ye dönüşünde Nexans (eski adı ile Alcatel Kablo) İletişim Endüstri ve Ticaret A.Ş.’de Pazarlama Müdürü olarak göreve başladı. Sonrasında Nexans İletişim Endüstri ve Ticaret A.Ş.’de Marmara Bölge Satış Müdürü, Stratejik Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü ve Satış Direktör vekili olarak farklı pozisyonlarda görev aldı. İş yaşamı sırasında başladığı Marmara Üniversitesi, İşletme fakültesi ana bilim dalı, Örgütsel Davranış bilim dalında doktora çalışmalarını 2013 yılında tamamlamıştır. Halen Bahçesehir Üniversitesinde, Neuro Pazarlama, Kurumsal Değişim Yönetimi ve Liderlik üzerine dersler vermekte ve aynı zamanda ND Yönetim Danışmalık olarak kurumlara Nöro Pazarlama, Nöro Satış ve Nöro Liderlik konularında eğitimler vermektedir.
 PRISM Brain Mapping uygulama sertifikasına sahiptir.

Eğitim Yeri: Hotel Midi
Adres: Karyağdı Sokak No: 40 Çankaya Ankara
Bilgi ve Kayıt için: 
HRM Danışmanlık - Ankara Ofisi
Uğur Mumcu Cad. 95/10

Tarih
Eğitim Konusu
Eğitim Yeri