GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİMLER

PERFORMANS YÖNETİMİ
ANKARA
20 Mart 2018 / 21 Mart 2018
Saat: 09:30 – 17:00
 
Eğitimin İçeriği: 
*Performans Nedir?
*Performans Yönetimi nedir? 
Performans Yönetimi Kültürü
Yöneticiler ve kurum açısından çalışan verimliliği ve performans yönetimi
Performans Yönetiminin kapsamı
Performans yönetiminin yararları
Değerlendirici olarak yöneticinin rolü ve sorumlulukları
 
*Performans Değerlendirme  Süreci
*Performans Planlaması ve Takibi
*Performans Değerlendirme Yöntemleri
*Hedef Belirleme ve Hedef Türleri
SMART tekniği
Kurum hedeflerinin, görev tanımlarının ve süreçlerin bireysel hedeflerde kullanımı
Performans Göstergeleri
*Yetkinlikleri tanımlama ve seviyelendirme 
Yetkinlik Sözlüğü
*Sistemin İnsan Kaynakları süreçleri ile ilişkisi
İşe alım,  Kariyer Planı, Eğitim/Gelişim, Ücret/Ödül, İşten ayrılma
Gelişim Planı
Performans /Potansiyel  Matriksi 
 
*Performans görüşmeleri
Geribildirimin performans yönetimi açısından önemi
Performans görüşmesi nedir, nasıl yapılır? 
 
UYGULAMA ÇALIŞMASI
*Katılımcıların rol alacağı performans değerlendirme ve performans görüşmesi uygulaması
 
Eğitmen: Pınar Unaran
Yıllar içinde hem profesyonel yönetici, hem de iş sahibi olarak şirket yönetimi ile ilgili masanın her iki tarafında da yer alan Pınar Unaran, bugüne kadar çok sayıda firma ve sektörde yaptığı çalışmalarla edindiği bu birikimini; kurumsal yapılanma ve insan kaynakları alanlarında projeler üreterek devam ettirmektedir. İzmir Amerikan Kız Koleji ve T.E.D. Ankara Koleji’ nde okuduktan sonra, O.D.T.Ü. İşletme Bölümü’ nden mezun olan Unaran, sırasıyla T. İş Bankası, Kenkur A.Ş. ve Yaşar Holding A.Ş. ‘de uzmanlık ve şeflik düzeyinde görevler aldı. Daha sonra Bilgi Teknolojileri sektöründeki Ayker şirketler grubunda 10 yıl çeşitli yönetici pozisyonlarında görev aldı. Bu dönemde IBM ortaklığı olarak kurulan POS A.Ş. nin tüm kurumsal altyapı çalışmalarını gerçekleştirdi. Aynı grubun şirketi olan A1 Yazılımevi A.Ş. de Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmaya devam ederek şirketin İnsan kaynakları, Toplam Kalite Yönetimi, Pazarlama ve Finans süreçlerini yönetti.2001-2013 yılları arasında HRM Danışmanlık İzmir Bölge Ofisinin Kurucusu ve Yönetici Ortağı olarak İnsan Kaynakları alanında çeşitli danışmanlık hizmetleri ve eğitimler verdi. Ayrıca 2005 yılından itibaren İzmir Ekonomi Üniversitesi’ nde Öğretim Görevlisi ve Scottish Qualifications Authority onaylı eğitmeni olarak çeşitli dersler verdi.2013 yılından bu yana çalışmalarına Yönetim ve İnsan Kaynakları alanlarında Serbest Danışman ve Eğitmen olarak devam etmekte olan Unaran, bu kapsamda; kurumsal  yapılanma,  genel yönetim süreçlerinin oluşturulması ve iyileştirilmesi, stratejik planlama, yeniden yapılanma, insan kaynakları departmanının kurulması veya iyileştirilmesi, insan kaynakları planlaması, performans değerlendirme sistemi, kariyer yönetimi, eğitim/gelişim ve seçme/yerleştirme süreçlerinin planlanması alanlarında projeler ve eğitimler gerçekleştirmektedir. 
Diğer mesleki deneyimleri arasında;  U.R. Rotary Vakfı’nın “Genç Meslek ve İş Sahipleri Bursu”nu kazanarak Yeni Zelanda’da  mesleki inceleme programına katılması ve  İzmir Ticaret Odası tarafından İnsan Kaynakları alanında Bilirkişi olarak atanması yer almaktadır.Pınar Unaran’ın, Dünya Gazetesi Grubunun aylık dergisi Makine Magazin’ de yönetim ve insan kaynakları alanında makaleleri yayınlanmaktadır.
 
Eğitim Yeri: Hotel Midi
Adres: Karyağdı Sokak No: 40 Çankaya Ankara
Bilgi ve Kayıt için: 
HRM Danışmanlık - Ankara Ofisi
Uğur Mumcu Cad. 95/10
Tarih
Eğitim Konusu
Eğitim Yeri
HRM ANDROID UYGULAMASI İÇİN TIKLAYIN.