GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİMLER

PROTOKOL YÖNETİMİ VE NEZAKET KURALLARI EĞİTİMİ
ANKARA
09 Mart 2018

Saat: 09:30 – 17:00

Eğitimin amacı:
-Katılımcıların, öğrendikleri nezaket kurallarını bulundukları ortamlarda uygulayarak saygınlıklarını arttırmak. 
-Devletin farklı birimleri ile iş yapan Özel Sektör temsilcilerinin devlet protokolü ve disiplinini öğrenerek hatasız ve daha şık davranmalarını sağlamak. 
-Katılımcıların, herhangi bir protokol davetinde uymaları gereken adab-ı muaşeret ve sofra adabı kurallarını öğrenerek bulundukları davette, toplantıda ya da yemekte akılda kalıcı pozitif imaj bırakabilmelerini sağlamak. 
-Katılımcıların ev sahibi pozisyonunda oldukları organizasyonlarda; davetiye, kıyafet, masa ve oturma düzenleri, karşılama - uğurlama vb. tüm konularda uluslararası standartların öğrenilerek davetlere her anlamda daha doğru ev sahipliği yapılabilmesi.
-Resmi Tören ve Açılışlarda tören düzenleri ve Protokol Kurallarının uygulamalı öğrenilerek bu organizasyonlarda fark yaratmak.
  

Eğitim İçeriği:

-    Nezaket Nedir?
-    Kurumsal Nezaket Nedir?
-    İletişimde İlk İzlenim ve Algı Yönetimi
-    Resmi Yaşamda Giyim
-    Resmi yaşamda Hitap
-    Tokalaşma
-    Kartvizit Verme
-    Protokol Nedir? 
-    Nezaket Kuralları ve Protokol Kuralları arasındaki farklılıklar nelerdir?
-    Temsil Kabiliyeti nedir?
-    Temsil Kabiliyetini İş Hayatında Arttırma Yöntemleri.
-    Protokol Kuralları Neden Uygulanır, Uygulamak Ne Kazandırır?      
-    Devlet Protokolü Nedir? 
-    Devlet Protokol Sıralaması Nasıldır? 
-    AST – ÜST Kimdir? 
-    İş Hayatında Makam Odasında Uyulması Gereken Protokol Kuralları Nelerdir? 
-    Bayrak ve Bayrağın Kanundaki Yeri 
-    İş Hayatında “Önemli İnsan” ve “Değerli İnsan” 
-    Protokolde Karşılama – Uğurlama Teknikleri
-    Protokolde Hitap 
-    Protokolde Giyim 
-    Protokolde Masa ve Oturma Düzenleri Nasıl Yapılır
-    Açılış ve Törenlerde Ev Sahipliği
-    Açılış ve Törenlerde Sunucu Metinleri
-    Açılış ve Törenlerde Konuşma Sıraları 
-    Açılış ve Törenlerde Öndegelim. 
-    Açılış ve Törenlerde Yemek Oturma Düzenleri 
-    Protokol ve İş Hayatında Hediyeleşme

 


Eğitmen: İhsan Ataöv

İhsan Ataöv 1979 Antalya doğumludur. İlk ve orta öğrenimi Antalya’da tamamlamıştır. Gazi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünden 2004 yılında mezun olduktan sonra Antalya’da MNG Holding ve Rixos Oteller grubunda yönetici olarak görev yapmıştır. Rixos Academy’de NLP, liderlik, etkili konuşma, halkla ilişkiler gibi birçok alanda eğitimler alan Ataöv ardından Mardan Palace Oteli, açılış öncesi “misafir ilişkileri” ve “etkili servis teknikleri” alanında personel eğiminde iki yıl görev almıştır. 2005 – 2006 yıllarında Kanada’nın Toronto şehrinde CDA College’de (Career Development Academy) Pazarlama ve Profesyonel yazışma teknikleri diploma programlarını bitirmiştir. 2009 yılından bu yana Cumhurbaşkanlığı Protokol Müdürlüğü’nde Uzman olarak görev yapmaktadır. Cumhurbaşkanlığındaki görevi süresince 120 den fazla yurtdışı ve yurtiçinde de 70 farklı ilde resmi programların organizasyon ve icrasında görev yapmıştır. Cumhurbaşkanlığı Eğitim Biriminden, “Protokol ve Nezaket Kuralları” eğitimi alan İhsan Ataöv 2010 yılında Amerikan “Protocol School of Washington” kurumundan “Protokol Müdürlüğü” sertifika programını bitirmiştir.

 

Eğitim Yeri: Hotel Midi
Adres: Karyağdı Sokak No: 40 Çankaya Ankara
Bilgi ve Kayıt için: HRM Danışmanlık - Ankara Ofisi
Uğur Mumcu Cad. 95/10
Tel: 0 312 4475055
ankara@hrm.com.tr

Tarih
Eğitim Konusu
Eğitim Yeri
BP Türkiye
3 Kelimede HRM; Güvenilir, Çözüm odaklı, Duyarlı.
BP Türkiye 10 yılı aşkın süredir HRM ile birlikte çalışmaktadır ve bu süre boyunca 1 kez bile uyumsuzluk veya yanlışlıkla karşılaşmamıştır.
Nispeten küçük fakat fazlasıyla profesyonel bir şirket olan HRM Danışmanlık, bizim için kesinlikle güvenilir bir iş ortağıdır.

Reyhan Elmalidag
BP Türkiye İK Müdürü
TANAP
HRM, atikliğimizi iyi düşünülmüş perspektifleriyle ve hızlı eylemleriyle destekleyen uzun vadeli, güven duyduğumuz bir iş ortağımızdır.

Çiğdem ÖZDEMİR EVREN
İnsan Kaynakları Direktörü
Bilkent Üniversitesi
“HRM firması farklı sektör ve kadrolarda görev yapan profesyonellerin yeni iş arayışlarında destek almayı tercih ettiği firmaların başında gelmektedir. Geniş ve nitelikli aday portföyü geçmişte yaptığımız işe alımlarda çok faydalı bir araç olmuştu. Sürecin hem adayların, hem de işveren temsilci İK biriminin ihtiyaç ve beklentilere uygun yürütülmesi de HRM’nin öne çıkan özelliklerinden biridir.”

  Ersun Türköz
İnsan Kaynakları Müdürü
ASAS AMBALAJ BASKI SANAYI ve TIC A.S.
HRM ile 10 yıldır çalışmaktayız. Çalıştığımız her projede, danışmanlarımız beklentilerimizin çok üzerinde bize destek verdiler. Bu yüzden yıllardır çalışmaya devam ediyoruz.

Yasin ATAK 
Insan Kaynakları Müdürü
HRM ANDROID UYGULAMASI İÇİN TIKLAYIN.