GENEL KATILIMA AÇIK EĞİTİMLER

ÜST DÜZEY YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI EĞİTİMİ
ANKARA
25 Kasım 2017 / 26 Kasım 2017

Saat: 09:30 – 16:30

Eğitimin Amacı:
Yönetici asistanlarının mesleklerinde daha verimli ve başarılı olmaları için ihtiyaç duyacakları güncel bilgi ve becerileri kazandırmak.

Eğitimin İçeriği:
- Yönetim ve Yönetici Asistanlığı
Yönetici Asistanlığındaki Yönetim Süreci
Yönetici Asistanının; Kendini, Yöneticiyi, Kurumu Tanıması
İletişim ve Etkin Dinleme ( Empati )
Yöneticinin Sahip Olması Gereken Özellikler
Yönetici Asistanları İçin Ahlak İlkeleri
Yönetici Asistanlarının Sorumluluk Alanları
İyi Bir Kuruluş İmajı Oluşturmak İçin
Etkili Konuşma Teknikleri
İkna Etme ve İnsanları Harekete Geçirme Yöntemleri
Beden Dili
Telefonda İletişim
Kişisel Organizasyon
Bilgi Toplama, Özetleme ve Rapor Haline Getirme
İş Önceliklerini Belirleme
Seyahat Düzenlemeleri-Toplantı, Konferans ve Kongre Düzenlemeleri
İş Stresi İle Başa Çıkma Yöntemleri
Yöneticiyi Tanıma
Yönetici, Yönetici Asistanı İlişkileri İçin Test
Yönetici Asistanının Büro İçi İlişkileri
Yönetici Asistanlığı ve Halkla İlişkiler
Üst Düzeyle İlişkiler
Çalışma Arkadaşları İle İlişkiler

Eğitmen: Dr. İrfan Mısırlı
Dr. Mısırlı, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Yönetimi, Ekonomisi, Teftişi ve Planlaması Bölümünden Doktora derecesi aldı. Beş yıldızlı otellerde yöneticilik yaptı. Almanya, İtalya, İran, Azerbaycan ve Kıbrıs’ta  eğitim projeleri gerçekleştirdi.  Beş ayrı  Dünya Bankası  ve AB destekli ( Meslek Standartları ve Belgelendirme Bölümünde 250 Meslek Standardı Hazırlama, OITEP, ÖSDPI-II,MEGEP) Projelerinde danışmanlık yaptı.

Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu’nda Tam Zamanlı Öğretim Görevlisi olarak görev yaptı. Hacettepe Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, American Hotel and Motel Association  ve  Polis Akademisi’ nde Yarı Zamanlı Öğretim Görevliliği yaptı. Turizm Bakanlığı İle Yürütülen OITEP Projesinde ILO Uluslararası Çalışma Örgütü Ulusal Uzmanı olarak görev aldı. Otel Yönetimi ve Turizmle ilgili altı  kitabı ILO ve Turizm Bakanlığı tarafından  yayımlandı. İletişim, Sosyal Davranışlar ve Protokol, Konaklama İşletmelerinde Önbüro Teknikleri, Seyahat Acentaları ve Tur Operatörlüğü isimli kitapları üniversitelerde  ders kitabı olarak okutulmaktadır.

Yönetim Becerileri, İşletmecilik, Kişisel Gelişim ve Eğitim alanlarında 500’e yakın seminer verdi. Çeşitli Bildiri ve 50 den fazla Makalesi, Kongre, Panellerde, Yayınlarda  ve Günlük Gazetelerde Yer Aldı, Radyo ve TV programları yaptı.

Yayımlanmış Eserleri:
- Genel ve Teknik İletişim
- Sosyal Davranışlar ve Protokol 
- Seyahat Acenteleri ve Tur Operatörlüğü 
- Otelcilikte Önbüro Yönetimi
- Eğitici El Kitabı ILO Turizm Bakanlığı
- Konukla İletişim
- Temel Yönetici Asistanlığı  Sekreterlik El Kitabı

Eğitim Yeri: Hotel Midi
Adres: Karyağdı Sokak No: 40 Çankaya Ankara
Bilgi ve Kayıt için: HRM Danışmanlık - Ankara Ofisi
Uğur Mumcu Cad. 95/10
Tel: 0 312 4475055
ankara@hrm.com.tr

Tarih
Eğitim Konusu
Eğitim Yeri